Kernwoord 'marketingmix'

Zijn apps van supermarkten oneerlijk? “Ik krijg geen korting omdat ik de app niet heb”

Ook onze supermarkten digitaliseren. De klantenkaart wordt meer en meer een app op de smartphone. Veel klanten zijn daar blij mee, maar wie geen smartphone heeft, voelt zich uitgesloten. Supermarktketens Lidl en Delhaize leggen in “De inspecteur” (Radio 2) uit waarom ze kiezen voor digitale klantenkaarten en bijhorende kortingen.

‘Een nieuwe Action openen? Dat beslissen we in 4 minuten’

Action-topman Sander Van Der Laan en directeur België Judia Elkadi: ‘Action groeit snel omdat onze plannen oké zijn en niet perfect. Wat beter kan, verbeteren we onderweg.’ ©Diego Franssens
Sander Van Der Laan was voorbestemd om CEO te worden van het moederbedrijf van Albert Heijn en Bol.com, maar hij verhuisde naar Action. Daar is hij verantwoordelijk voor spectaculaire groei. ‘We heten niet voor niets Action. Beslissen doen we heel snel.’

Copyright © 2024 Pelckmans maakt een deel uit van Pelckmans uitgevers
mens en samenleving logo