Steeds meer automerken bieden opties aan via betalende abonnementen, ook voor opties die al ingebouwd zijn. Volgens de sector is dat de toekomst. ‘Klanten moeten het nog gewoon worden.’
Maandelijks bijbetalen verdeelt autowereld
- Johan Lowyck
Steeds meer automerken bieden opties aan via betalende abonnementen, ook voor opties die al ingebouwd zijn. Volgens de sector is dat de toekomst. ‘Klanten moeten het nog gewoon worden.’
Het is iets waar elke autofabrikant brood in ziet en wat in principe geen enkele automobilist wil: via een abonnement extra betalen voor opties die je nieuwe auto sowieso al heeft. Maar dat houdt de Duitse luxemerken niet tegen om het toch te proberen.
Gamingbedrijven zien zwarte sneeuw, nu hun publiek de controller weer weglegt.
Amazon werkt aan een Belgische versie van zijn webwinkel. In ‘de komende maanden’ wordt amazon.com.be gelanceerd. Bol.com maakt zich op voor een concurrentiestrijd.
Mediahuis koopt zich in bij twee beloftevolle bedrijven op de snelgroeiende markt voor online opleidingen.