Kernwoord 'unique selling proposition'

Taart met start-upallures

Ze zijn een ar­ti­sa­na­le, Ca­li­for­nisch-Bel­gi­sche bak­ke­rij, maar ze den­ken als een tech­start-up. Nu het Brus­sel­se stel ach­ter Vive La Tarte vaste voet aan de grond heeft in San Fran­cis­co, is het tijd voor ex­pan­sie. In de zomer van 2010 waren Ar­naud Goet­hals en Julie Van­der­meersch op hu­we­lijks­reis in Ca­li­for­nië. Ze toer­den door­heen de staat en […]

Chic zonder plastic

‘Had ik dit zelf maar bedacht.’ De ecologisch bewuste koper haalde gisteren zijn bio-hart op tijdens de opening van ‘Robuust’ in Antwerpen, de eerste winkel in ons land die streeft naar zo weinig mogelijk afval. Op het kasticketje na, dan. ‘Oei… Sorry.’ Dat heb je dan bij een officiële opening: een trotse tante wenst je […]

Copyright © 2024 Pelckmans maakt een deel uit van Pelckmans uitgevers
mens en samenleving logo