De Belgische fietsenbouwer Cowboy ging vorig jaar fors in het rood. Maar dankzij de coronacrisis heeft de Brusselse start-up de wind in de rug.
Kernwoord 'omgevingsfactor'
Corona kost Torfs 22 miljoen euro omzet
De verplichte sluiting van haar winkels door de lockdown kostte de schoenenketen Torfs 22 miljoen euro omzet. Dat meldt Torfs bij de bekendmaking van zijn jaarresultaten voor het boekjaar 2019.
Lagardère schrapt 180 jobs in taxfreeshops Zaventem en Charleroi
De groep Lagardère Travel Retail, die in ons land een dertigtal winkels uitbaat waarvan 25 taxfreeshops in Brussels Airport en twee in de luchthaven van Charleroi, schrapt 180 van de 550 jobs.
Ecover investeert extra verkoop in ecopioniers
Onze huizen hebben nog nooit zo hard geblonken, afgaand op de verkoop van schoonmaakproducten. Die knalde de voorbije maanden 40,00 % hoger. Het laat Ecover toe zijn extra middelen te delen met andere ecopioniers. Ecover, de producent van milieuvriendelijke schoonmaakproducten en wasmiddelen, groeit al jaren met dubbele cijfers dankzij de trend groener en duurzamer door […]
‘Het is drukker dan voor de corona-uitbraak’
In de rubriek ‘Ondernemen in coronatijden’ laten we elke dag een bedrijfsleider aan het woord over hoe hij/zij deze crisis het hoofd biedt.