De particuliere autokoper vindt de elektrische auto nog altijd te duur. Het aantal mensen dat overweegt de auto de deur uit te doen ligt volgens de consultant Deloitte ruim tweemaal zo hoog als het aantal particulieren dat overweegt over te stappen op een elektrische.
thema '5 Actuele ontwikkelingen'
Na Sony krijgt ook Nintendo tik: is het stilaan ‘game over’ voor consoles?
De Japanse spelconsolebouwer Nintendo stelt de lancering van de opvolger van de Switch uit naar ten vroegste maart volgend jaar. Eerder maakte aartsrivaal Sony bekend dat de verkoop van de PlayStation 5 tegenvalt. Loopt het consoletijdperk op zijn laatste benen?
Fast fashion op steroïden: hoe het Chinese Shein H&M en Primark voorbijstak
Door dagelijks 6.000 nieuwe kledingstukken aan spotprijzen te lanceren, won de Chinese modewebwinkel Shein de harten van miljoenen jonge klanten wereldwijd. Met behulp van technologie maakt het bedrijf alleen wat het effectief kan verkopen.
Reclamevrij Facebook- en Instagram-abonnement van 10 euro per maand
Meta rolt volgende maand reclamevrije abonnementen voor Facebook en Instagram uit. De Amerikaanse socialemediareus schikt zich met zijn betalende aanbod naar de strenge privacywetgeving in Europa.
In de strijd der streamingdiensten zullen ongetwijfeld slachtoffers vallen
Waarom Netflix en co. duurder worden en haast niet te ontkomen valt aan reclame.
Netflix heeft plannen om zijn tarieven te verhogen. Alweer. En ook bij de concurrentie moet je steeds dieper in de portemonnee tasten om series en films te blijven bingen. ‘De traditionele televisiebedrijven zijn uitgegroeid tot geduchte concurrenten.’