mens en samenleving logo

Aanstekelijke reclame werkt vermoeiend

Koffiebranderij Cafe Pele heeft een wel zeer slimme manier gevonden om zijn product te verkopen. De firma sloeg de handen in elkaar met reclamebureau Lew’Lara om een interactieve reclame te ontwikkelen. Ze plaatsten een reclamebord, voorzien van een bewegingssensor, in een metrostation in de Braziliaanse miljoenenstad Sao Paulo. Telkens iemand voorbij het bord loopt, begint een video te spelen waarop iemand geeuwt. Zoals we weten is geeuwen besmettelijk, en al snel slaat het hele station aan het geeuwen. De perfecte binnenkomer voor Cafe Pele, dat de reizigers een verkwikkend kopje koffie aanbiedt.

bekijk de video hier

Aanstekelijke reclame werkt vermoeiend. www.standaard.be, 2015-06-09. Geraadpleegd op 2015-06-09 via www.standaard.be

 

E-mail Print kopieer
Copyright © 2024 Pelckmans maakt een deel uit van Pelckmans uitgevers